Used Car Manager TopWay

in Wevelgem

;

Top Motors is een gevestigde waarde als het gaat om een betrouwbare vertegenwoordiger van de Volkswagen-groep in België (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat/Cupra).

Als familiale onderneming groeide Top Motors sinds 1989 uit tot een huis van vertrouwen met ondertussen 7 vestigingen (Wevelgem, Kortrijk, Roeselare, Tielt, Waregem, Oudenaarde & Kruisem).

Zowel voor particulieren als bedrijven biedt Top Motors een volledige mobiliteitsoplossing aan binnen een ruim aanbod personen- en bestelwagens. Topway vult dit aan met een uitgebreide keuze tweedehandswagens van alle merken.

De erkende carrosserie Top Repair biedt een full-service herstellingsdienst waar alle modellen en voertuigen worden hersteld en is een onderdeel van Wondercar met 35 carrosseriecentra in heel België.

https://www.topmotors.be/

Als manager TopWay zal je eindverantwoordelijkheid hebben over de gehele 2de hands business binnen Top Motors. Je stuurt hierbij de flow van A-Z aan, van aankoop over PDI tot verkoop en levering. Voor het commerciële luik werk je hiervoor nauw samen met de site managers van de verschillende vestigingen binnen Top Motors. Je behartigt hierbij tevens de belangen van Topmotors wat betreft de verschillende merken & diensten, zowel naar onze invoerder, partners, sites & medewerkers.

Je taken als Manager Topway zijn onder andere:

  • Aansturen van verschillende teams van Mobiliteitsadviseurs, aankoper & PDI coördinator en technici (mechaniek & carrosserie)  en ervoor zorgen dat zij hun werkzaamheden op een professionele en efficiënte manier uitvoeren.

  • Leiden van de dagelijkse activiteiten van, inclusief verkoop, PDI center, aankoop en administratie.

  • Zorgen voor een uitstekende klantenservice en verder ontwikkelen van een klantgericht onthaal, hospitality is key.

  • Coördineren van de werkzaamheden van de verschillende afdelingen om ervoor te zorgen dat flow efficiënt werkt en aan de hoogste kwaliteitsnormen voldoet.

  • Plannen en uitvoeren van verkoop- en marketingactiviteiten om de verkoop te stimuleren. hierbij actief opzetten van een prospectus cultuur & opvolging van de klanten in hun lifecycle.

  • Beheren van de financiële prestaties van de 2de hands business en zorgen voor een gezonde Profit & Loss. Hiertoe een meerjarenplan opzetten en uitrollen om deze winstgevendheid te optimaliseren.

  • Ontwikkelen en implementeren van beleid en procedures om de prestaties van de vestiging te verbeteren. Stockbeheer en rotatie worden dagelijks gemonitord.

  • Het aansturen en coachen van het team, waaronder ook het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken

  • Het opvolgen van KPI’s en bijsturen waar nodig

  • Het aanwerven en onboarden van nieuwe medewerkers

  • Je werkt samen met de verschillende afdelingen & vestigingen binnen de organisatie om ervoor te zorgen dat 2de hands optimaal presteert.

  • Je bent lid van het managementteam van de groep en bent medeverantwoordelijk voor de resultaten op groepsniveau.

Specificaties

  • Minimaal een bachelor diploma in een relevante richting of gelijkwaardig door ervaring

  • Aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie binnen 2de hands is een MUST

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden

  • Je hebt een echte “ hands on” mentaliteit en springt in waar nodig

  • Resultaatgerichtheid

  • Sterke leiderschapskwaliteiten, people focused manager

  • Klantgericht en commercieel ingesteld

  • Je bent stressbestendig, en haalt energie uit het coördineren van verschillende domeinen tegelijkertijd

Wat bieden wij jou aan? 

 

  • Een voltijds contract onbepaalde duur 

  • Een verloning die perfect aansluit op jouw kennis en ervaring. 

  • Nettovergoeding. 

  • Een aantrekkelijke bedrijfswagen. 

  • Na 6 maand in dienst mogelijkheid tot een fietsleasing. 

  • Laptop. 

  • Maaltijdcheques. 

  • Ecocheques. 

  • Een moderne werkomgeving waar je je snel thuis voelt. 

  • Je komt terecht in een dynamisch, professioneel team binnen een stabiele en groeiende organisatie. 

 

Praktisch 

  • 12 ADV dagen. 

  • Collectieve sluiting tijdens de zomervakantie. 

 

Klaar om deel uit te maken van ons team? 

Stuur dan je CV en motivatiebrief naar HR@topmotors.be. We kijken ernaar uit om jou te ontmoeten! 

Sollicitatieprocedure: 

Wij zorgen voor een snelle en transparante sollicitatieprocedure.

Tot snel bij Top Motors! 

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?